یه وقتای دلت میشکنه و خیلی ادم پاکی میشی و به تمام حاجتات میرسیولی بعدش دوباره میشی ادم قبل و به گناهات ادامه میدی
حداقل سعی کن برا خاطر حضرت زهرا س توبه کنی
+ نوشته شده در سه شنبه سوم آذر ۱۳۹۴ ساعت 1:20 توسط علی اکبریان |
حسینیه فاطمه الزهرا (س) فرح اباد کاشمر...
ما را در سایت حسینیه فاطمه الزهرا (س) فرح اباد کاشمر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 15:50